Caribe Magazine

Carib Magazine is de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Japanse sportschoolroutine die slechts 5 minuten per dag duurt – Grazia

Japanse sportschoolroutine die slechts 5 minuten per dag duurt – Grazia

Ontworpen door een Japanse fitnessexpert!

Wil je wat extra kilo’s kwijtraken en je figuur verbeteren? Het is altijd het beste om een ​​medische professional te raadplegen die u kan begeleiden bij een geschikt dieet en activiteitenprogramma dat bij uw lichaam past. Nu je gewaarschuwd bent, laten we het hebben over deze innovatieve technologie: Scoma-methode.

Sakuma-methode: wat is het?

Het principe van deze methode is heel eenvoudig. Het is ongeveer 5 minuten intense activiteit Verbrand vet van vaak verwaarloosde gebieden. Het doel is om uw basaal metabolisme te verhogen, zodat uw lichaam op natuurlijke wijze calorieën verbrandt wanneer u in rust bent. En volgens de ontwerper, de Japanse sportcoach Kenichi Sakuma:

“Gewichtsverlies heeft minder te maken met lichaamstype dan met hoe je het gebruikt.”

Volgens de trainer zijn de meest verwaarloosde spieren die waarop gefocust moet worden. gelegen op een niveau de koffer Enbuikspiermaar ook zitvlak en de lumbale. Om dit te doen, wordt aanbevolen om het te volgen Vier oefeningen Het is het eenvoudigste wat we dagelijks zullen doen om de resultaten snel te kunnen monitoren.

Om het te oefenen, moet je:

  1. Ga met je gezicht naar beneden op de grond liggen, plaats je handen achter je nek en breng je enkels bij elkaar. site om eenen tien secondenterwijl je de gluteus maximus omhoog en omlaag beweegt. Als je klaar bent, begin je opnieuw, behoud je dezelfde positie, maar breng je benen bij elkaar.
  2. Ga op de rand van een stoel zitten met een rechte rug. Til vervolgens een kant van je heupen op terwijl je je bilspieren aanspant.
  3. Ga met je gezicht naar boven op de grond liggen, kruis je armen voor je gezicht en til je benen op. positie te bezetten gedurende 6 seconden Houd de bilspieren aangespannen en herhaal dit tien keer.
  4. Ga op je knieën zitten en strek een been naar achteren. Til de tegenovergestelde arm op naar het voorste been en kantel het lichaam naar het voorste been. Houd de positie een paar seconden vast en herhaal met de andere kant.
READ  PowerVision S1 is het ultieme installatieprogramma voor smartphones, en daarom