Terug in de tijd, archeologie en het verbazingwekkende universum: 5 YouTube-kanalen om te bekijken in juli 2023

De selectie van juli 2023 zal het hebben over het universum, archeologie, sport, retrograde, geschiedenis of mysteries.

Breng je in je zomerslaap wat tijd door op YouTube? Hier zijn vijf kanalen om te ontdekken om je abonnementen een beetje op te frissen. We wedden dat minstens één van hen je zal opvrolijken. En als je het nog niet wist, we zijn ook onderweg YouTubeEn instagram En TikTok. O, enzovoort zenuwtrekking Ook. kom op Het gaat goed met ons!

melodie

aan een touwtje melodieHet is een gegarandeerde verandering van omgeving. In Engelstalige video’s die luide muziek en verbluffende animatie combineren, brengt Melodysheep video’s met een ruimtethema uit. Het grenst soms aan sciencefiction, maar de voorstelling maakt je vaak duizelig: over de plaats van de mensheid in het universum, over het leven in de ruimte, in de verre toekomst. Het is een reis.

Eduard

Je bent opgegroeid in de jaren 80 en 90 en je hebt waarschijnlijk goede herinneringen aan de videogames uit die tijd. Gelukkig kun je met retrogaming op elk moment een duik nemen. Maar wie heeft een gids nodig, Eduard Misschien is hij wel de juiste persoon voor jou. Columnist bij jeuxvideo.com, hij presenteert verschillende video’s over de videogames van weleer.

Rivenzi

Dat weet je waarschijnlijk al, als je een frequente Twitch- en evenementvolger bent – Z. Rivenzi is een van de meest populaire Franse gezichten op het platform. Maar ook de betrokkene YouTube-kanaal onder zijn naam. We praten over videogames, sport, geschiedenis en soms Bretagne. Redelijk onderwerp. In ieder geval iemand die hem na aan het hart ligt. O, Bretagne…

READ  William Shatner was getraumatiseerd door zijn reis naar de ruimte

J Milgram

Kent u het Milgram-experiment? Nee ? We kunnen je alleen maar adviseren om de film te bekijken Ik hou van Icarusdie er briljant over praat. Bekijk ondertussen het kanaal J Milgram. Haar redactionele lijn draait om manipulatie en complottheorieën. We praten over covid, helderziendheid, wichelroedelopers, tachyons, QAnon, anti-stralingsapparaten en ga zo maar door. atmosferen.

Thomas Laurentius

Je hebt geen zweep en een vilten hoed nodig om een ​​reiziger over archeologie te laten praten. Laat dat maar aan Indiana Jones over. aan een touwtje Thomas LaurentiusWe praten over fossielen en oude dingen op YouTube. zijn proces? Traditie van schokkende documentaires, met de toevoeging van wetenschappelijke strengheid… en een herinnering aan hoe onderzoek in geschiedenis en archeologie werkt.

Als je dit artikel leuk vond, zul je het volgende leuk vinden: Mis ze niet door je te abonneren naar Numerama op Google Nieuws.