Hoe reserveer ik een plek in de preview om de film te bekijken?

De film KAAMELOTT. De voorverkoop voor Camelot Part 1 preview-sessies is geopend! Een kans voor alle fans van de saga om de film zo snel mogelijk te zien. Hier leest u hoe u uw plaatsen kunt reserveren.

[Mis à jour le 07 juillet 2021 à 12h53] Laten we doorgaan en de preview-sessies voor Camelot, Part One vooraf boeken. opraken Alexander AstaireDe film wacht al meer dan tien jaar en zou de tv-saga op M6 moeten voortzetten met de lancering van een filmische trilogie. Ter gelegenheid hiervan organiseert de omroeporganisatie van de film, SND, verschillende voorvertoningen in heel Frankrijk op 20 juli, de dag voor de nationale release van de speelfilm. De online voorverkoop begon woensdag om 12.00 uur. Om de Kaamelott-film zo snel mogelijk te bekijken, kan dat Reserveer alvast je plek om hier alvast een voorproefje van Kaamelott te krijgen.

Goed nieuws, op dinsdag 20 juli staan ​​soms meerdere previewshows in dezelfde bioscoop gepland. Een rond 19.30 uur tot 20.00 uur en de andere later rond 22.00 uur. Wat geeft je meer kansen om Kaamelott te zien, het eerste deel in de theaters de dag voor de officiële release overal in Frankrijk. Let daar op De boekingssite ondervindt enige vertraging door de toestroom van bezoekers. Op het moment van schrijven is het vrij moeilijk om toegang te krijgen. Laat je hierdoor niet ontmoedigen en probeer het later nog eens om je geluk opnieuw te beproeven.

De officiële website is niet toegankelijk? Er zijn nog steeds oplossingen

Houd er rekening mee dat inspectiesessies beschikbaar zijn op de officiële websites van de kamers die ze organiseren. U kunt nu uw plaatsen reserveren bij Kaamelott, het eerste gedeelte op de sites Gaumont PathéEn de CGREn de Kinepolis Maar ook op de sites van onafhankelijke bioscopen (waaronder de Grand Rex bijvoorbeeld) die previewshows organiseren. Om dit te doen, zoekt u eenvoudig naar Kaamelott in de zoekbalk en vindt u een sessie bij u in de buurt. Boekingssite Fnack-aanbiedingen Biedt nu ook reserveringen aan.

Op Twitter lezen we veel berichten van fans die blij zijn dat ze hun plekje voor Kaamelott, Part One kunnen reserveren. Maar we kunnen ook lezen dat amateurs zich zorgen maken over het niet zien van sessies in hun stad of dat ze geen toegang hebben tot de officiële website. Op dit moment ervaart kaamelott-seances.com een ​​ernstige vertraging. We raden je aan om rechtstreeks naar je bioscoopwebsite te gaan voor een grotere kans om je stoel in de preview te reserveren.

Geconfronteerd met de zorgen van netizens over het online plaatsen van plaatsen voor previews van Kaamelott, heeft deel 1, de distributeur van de film officieel gereageerd op Twitter. SND heeft al aangegeven dat er beetje bij beetje nieuwe shows aan de ticketsite zullen worden toegevoegd. Dit verwijst met name naar de vele berichten van netizens die verbaasd waren geen zitplaatsen te kunnen reserveren bij de preview in het centrum van Lyon. Dus de SND vraagt ​​netizens om “een beetje geduld”.

Een dergelijk apparaat doet denken aan de pre-booking-systemen die zijn ingevoerd in de aanloop naar Amerikaanse blockbusters zoals Marvel-films of zelfs Star Wars-thema-producties. Het moet gezegd dat de sage van Camelot erg populair is bij het Franse publiek, dat de serie zes seizoenen heeft gevolgd en al tien jaar wacht om het einde ervan in de bioscoop te ontdekken. Alexander Astaire heeft er al geen geheim van gemaakt dat hij Kaamelott in stijl wil afsluiten met een trio op het witte doek. Camelot, Part One, zou dit prachtige einde moeten uitbrengen waar fans reikhalzend naar hebben uitgekeken. Waarschijnlijk haasten ze zich naar de bioscoop om de speelfilm te ontdekken. Dus pre-sale moet worden gesneden!

READ  Prachtige Belgische Elisabeth in een elektrische blauwe jurk met split: de jonge prinses rockt de hele familie!

Merk op dat Alexander Astaire niet stopte met het waarschuwen van zijn fans dat hij een trilogie wilde maken rond de Kaamelott-sage. Het duurde lang voordat de eerste film uit de doos kwam om een ​​simpele reden: om het geld in te zamelen dat nodig was om het ingewikkeld te maken. Nu Kaamelotts eerste deel in de bioscoop is uitgebracht, is het tijd om het project te steunen. Sterker nog, als het aantal opnames niet voldoende is, mag het aanvullende deel het daglicht niet zien in de bioscoop. Het is dus zeer waarschijnlijk dat veel Camelot-fans naar de bioscoop zullen trekken om hun steun voor de film te tonen.

Officiële Camelot-poster, deel 1

De Kaamelott-film, deel 1 zal zeer binnenkort in de Franse theaters verschijnen. Alexander Astaire’s kans om voor de eerste keer een officiële poster voor de speelfilm te onthullen, is de lancering van een trilogie in bioscopen die gericht is op het afsluiten van de Kaamelott-sage die begon op de M6 in de vorm van pre-peak herenhuizen. Op de poster zien we een vermomd personage dat ongetwijfeld het personage van Arthur is. De poster vertegenwoordigt de woestijn maar ook het platteland Bretagne En tot slot het kasteel van Camelot, dat koning Arthur zal proberen te heroveren op zijn rivaal, Lancelot du Lac, met de hulp van de ridders die weerstand boden tegen de tirannie van de nieuwe voogd.

Camelot-trailer, deel 1

Slechts een maand voor de releasedatum heeft Kaamelott’s eerste aflevering zijn eerste echte trailer onthuld, meer dan een jaar na de eerste teaservideo. Alexander Astaire’s kans om meer (maar niet veel) te onthullen over de speelfilm die een trilogie van epiloog zou moeten lanceren, begon op de M6 ​​in herenhuizen voordat deze zijn epische hoogte en adem bereikte. Camelot Part One is een langlopend project van Alexander Astaire, maar het duurde 11 jaar om het daglicht te zien vanwege moeilijkheden bij het verhogen van het budget voor de oprichting ervan. De film wordt uiteindelijk uitgebracht op 21 juli 2021, tot grote vreugde van fans van de saga. Hieronder vind je de trailer van Kaamelott, Part One.

Deze nieuwe trailer gaat ook vergezeld van een gloednieuwe synopsis die meer onthult over het script, nog steeds zeer geclassificeerd, van de langverwachte Kaamelott-film natuurlijk. We leren in het bijzonder dat Lancelot du Lac als een tiran regeert over het koninkrijk Lugris met de hulp van zijn huurlingen. Deze dictatuur maakt de goden woedend die zich Arthur Pendragon herinneren, maar die ook weerstand aanmoedigen tegen Lancelot en zijn troepen. Het blijft aan Arthur om te proberen de rebellen rond dezelfde vlag te verzamelen om Lancelot omver te werpen en Castle Camelot te heroveren om Bretagne te pacificeren.

20 aangepaste stickers voor Camelot-personages ملصق

Half juni werden ongeveer twee dozijn posters van Camelot onthuld op het officiële Twitter-account van Alexander Astaire. Ze waren allemaal opgedragen aan een personage dat haar plaats zou krijgen in de speelfilm Kaamelott, Part 1. We hebben ook de gezichten van deze personages ontdekt, of ze nu bekend of onbekend zijn bij fans, evenals een citaat dat in de film aan hen wordt toegeschreven. Een kans voor fans van de Kaamelott-serie om de gebruikelijke frasering van Léodagan, Perceval of Karadoc te vinden, maar ook om te ontdekken of sommigen van hen zijn veranderd in de tien jaar tussen Kaamelotts zesde seizoen en de film. We hebben deze afbeeldingen samengevoegd in de onderstaande diavoorstelling.

Alles wat je moet weten over de film Kaamelott

Geregisseerd door Alexander Astaire, wil deel één van Camelot een vervolg zijn op de historische comedy-dramaserie die een cultus werd op M6, maar ook het begin van een definitieve trilogie gewijd aan het Camelot-universum. Een kort programma geboren in 2005 op M6, Kaamelott is een cultserie geworden in Frankrijk. Van een paar grappige minuten brak de serie los van de indelingscodes van de eerste seizoenen om een ​​echte dramaserie te worden, uitgezonden in afleveringen van 40 tot 50 minuten voor seizoen 5 en 6. Aan het einde van de uitzending op M6 van seizoen 6 beloofde Alexander Astaire fans dat de voortzetting van Camelot’s avontuur niet zou plaatsvinden op het kleine scherm, maar in de bioscoop, wat een trilogie moet worden. Deze trilogie, die moeilijk te financieren is, nam bijna elf jaar in beslag.

De eerste teaser voor Kaamelott werd op 22 januari 2020 online gezet, tot grote vreugde van fans van de serie die al bijna elf jaar wachten op de speelfilm. In deze korte teaser zien we ook een groot deel van de acteurs die de sage van Camelot beroemd hebben gemaakt: Percival, Caradok en Lloydgan in de hoofdrol. Merk echter op dat Alexander Astaire niet als koning Arthur verschijnt, zoals Thomas Couso in Lancelot. In juni werd een volledige trailer onthuld voor Kaamelott, de eerste aflevering. Deze is bovenaan dit artikel te zien.

READ  Germinal: 5 dingen die u moet weten over de reeks evenementen die al beschikbaar zijn op Salto - Nieuwsserie op tv

Fans van Camelot hebben gewacht op de release van de film die Alexander Astaire 11 jaar geleden beloofde, met als doel zijn briljante werk af te sluiten met een trilogie in de bioscoop. Als de film in 2020 in Franse theaters in première ging, is deze vanwege de pandemie meerdere keren uitgesteld. Met de verbetering van de gezondheidssituatie zal de speelfilm eindelijk worden uitgebracht 21 juli 2021 in Franse theaters.

Na het onthullen van ongeveer twee dozijn posters, elk gewijd aan een personage uit de saga uit de film Kaamelott, Part 1, hebben veel fans vraagtekens gezet bij de aanwezigheid van Audrey Fleurut alias Lady of the Lake in de langlopende show. Al snel nam de actrice deze twijfels weg tijdens het Monte Carlo Festival. Audrey Floro legt uit dat ze “zo blij is om er deel van uit te maken”, maar merkt op dat ze slechts “twee dagen” betrokken was bij de opnames. Zijn verschijning moet dus geglimlacht hebben in het eerste deel van Camelot! De actrice vertelt hoe dan ook dat ze op de set “de sfeer van de serie vond. Net als in goede tijden kregen we het script voor de make-up… maar met zoveel middelen! Het was grappig! Omdat het fabricageproces precies de hetzelfde als toen het werd gedaan.” Seriële fotografie.

In de trailer zien we de epische personages van Kaamelott, zoals Perceval, Karadoc of Léodagan, die hun terugkeer naar de film bevestigen. Andere personages die in de serie worden gebruikt, zijn terug, zoals Dame Séli, Merlin en Venec. Onder de vele acteurs die in de teaservideo te zien zijn, zien we ook Christian Clavier zijn rol als jurylid hervatten en ook Alain Chabat als hertog van Aquitanië. Antoine de Caunes maakt ook deel uit van de rol van Dagonet. eNaast de gebruikelijke gezichten van de serie, zullen we voor het eerst ook nieuwe gezichten kunnen ontdekken, zoals de gezichten van Clovis Cornelac en Guillaume Gallian, evenals zanger Sting! Dit belooft een galerij te ontwikkelen met personages uit de Kaamelott-saga die hun naam zullen toevoegen aan de legendes van de serie.

Kaamelott-film – filmische versie 21 juli 2021