Caribe Magazine

Carib Magazine is de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Dit is de afstand die je moet afleggen om te beginnen met afvallen.

Weinig mensen weten dat wandelen 500 gram of meer per week kan verliezen, en zelfs 9 kilogram in 5 maanden, zonder een specifiek dieet of andere oefeningen.

Dus wandelen verbetert onze gezondheid en helpt ons gewicht te verliezen, maar om gewicht te verliezen, moeten we enkele belangrijke principes kennen die verband houden met deze oefening.

Lopen om af te vallen: hoeveel calorieën moet ik verliezen?

Allereerst zijn er twee factoren die bepalen hoeveel calorieën je verbrandt tijdens het lopen: waar je loopt en je lichaamsgewicht. Als je bijvoorbeeld loopt met een snelheid van één kilometer per uur, kun je in één uur 400 calorieën verbranden. Met 4 extra kilometers kunt u 300 extra calorieën verliezen. Als u een dagelijks programma organiseert en een stappenteller gebruikt, kunt u meer bevredigende resultaten behalen.

De stappenteller wordt gebruikt om uw dagelijkse oefeningen bij te houden en vergroot uw kansen om de gewenste resultaten te bereiken. Draag het dicht bij de heupen, het is niet omvangrijk en telt de stappen die je gedurende de dag hebt gezet. Zo weet je hoeveel stappen je moet nemen om af te vallen.

En als je 7.000 stappen per dag zet maar nog steeds niet kunt afvallen, kun je het probleem wiskundig oplossen door uit te zoeken hoe je mijlen kunt toevoegen aan het aantal calorieën dat je moet verbranden.

Veel mensen hebben in één kilometer 2000 stappen nodig om calorieën te verbranden; Over het algemeen verbranden we 100 per 1 km. De stappenteller telt je stappen, zodat je kunt bepalen hoeveel calorieën je hebt verbrand en hoeveel je nog moet verbranden. Dit wordt hieronder uitgelegd:

READ  "Het is een sanitaire en administratieve verlichting", stelt de National League of Human Rights Defenders

1 km = 2000 stappen en 100 calorieën;
500 g – 3500 kcal;
500 gram per week afvallen = 500 calorieën per dag;
Met 10.000 stappen per dag verlies je 500 gram per week;
Je kunt ook langzaam beginnen en daarna het aantal stappen verhogen.

Hoeveel moet je elke dag lopen om af te vallen?

Wandel eerst drie keer per week gedurende 15-20 minuten en verhoog geleidelijk de routine. De optimale conditie is om 30 tot 60 minuten per dag te kunnen lopen. Dankzij deze oefening kun je op een volledig natuurlijke manier afvallen, zonder een streng dieet te volgen. Dit betekent natuurlijk niet dat je ongezond kunt eten, je zult altijd moeten leren gezond en in de juiste hoeveelheden te eten, maar je moet jezelf niet beperken en jezelf “uithongeren” zoals bij veel diëten het geval is.
Beginnen met wandelen om voor altijd af te vallen: 10 praktische tips

Als u gewicht in uw buik en benen wilt verliezen, moet u lopen en veel gedragingen en beslissingen vermijden die u alleen maar in een zittende levensstijl brengen.

Gebruik geen taxi’s of bussen, loop gewoon
Breng uw kinderen te voet naar school
Parkeer uw auto verder van waar u heen gaat
Je kunt naar je huis of je werk lopen, of halverwege de bus uitstappen
Gebruik de trap in plaats van de lift

Sommige stappentellers laten zien hoeveel kilo’s er zijn afgevallen en hoeveel calorieën er zijn verloren, wat je kan motiveren. Koop indien mogelijk een hoogwaardige stappenteller die alle stappen en verbrande calorieën registreert, zodat u uw voortgang kunt volgen en verbeteren.

READ  Een sterke zonnestorm kan het internet enkele weken platleggen

Je kunt je routine veranderen en door verschillende parken, wijken en buurten lopen

Nodig een vriend of vriendin uit om een ​​of twee keer per week met je mee te wandelen om te voorkomen dat het een saaie oefening wordt
Je moet constant van gebied veranderen en profiteren van enkele natuurlijke paden
Als het buiten koud is, koop je een loopband en kijk je al wandelend je favoriete film of tv-serie.

Dus de kin is omhoog, de blik is diep, de buik is gevouwen, de ruggengraat is recht en de billen zijn strak. Dit zal de effecten enorm versterken.

Om erachter te komen hoeveel calorieën u moet verbranden, raadpleegt u uw arts, die u kan vertellen of uw lichaam gezond is en hoeveel calorieën u moet verbranden. Aan de andere kant, als je wilt lopen om af te vallen, gebruik dan een loopband. Maak uzelf eerst vertrouwd met het bedieningspaneel zodat u weet hoe u het moet gebruiken, u kunt de gebruiksaanwijzing aandachtig lezen.

U kunt ervoor kiezen om met een vooraf ingesteld programma te starten of, als u al bekend bent met dit type gereedschap, met een handmatig programma. U moet dan de intensiteit en helling aanpassen. Omdat je wilt afvallen, moet je meer calorieën verbranden, dus kies hier specifiek voor. Mijn advies is om lichte loopoefeningen om te schakelen naar stevig wandelen of hardlopen.

Beloon jezelf met goede muziek

Lange wandelingen kunnen voor sommige mensen saai zijn. Helaas is verveling geen vriend van consistentie, en het zal op de lange termijn contraproductief zijn.